Buildsight b.v.AFASHZCLe marche Hollandaise

Buildsight b.v.

Opdrachtgever: Buildsight b.v.
Producten: Brochures, Cd’s, Omslagmappen

Opdracht: Uitwerken van diverse soorten reclame uitingen zoals brochures, advertenties, omslagmappen, cd en cdomslagmap.
Doel: Doormiddel van nieuw huisstijl herkenbaarheid vergroten en Internationale karakter van de organisatie meer tot uiting brengen.

Referentie klant: Voor Buildsight b.v. is Quamedia de perfecte partner voor het uitwerken van creatieve ideeen. Quamedia denkt mee over het effectief en efficiënt omzetten van onze totale communicatiestrategie.

- Milou Henkelman Marketing & Communicatie -
Buildsight b.v.

AFAS

Opdrachtgever: AFAS
Uitgave: Nationale ICT Enquete

Opdracht: Ontwikkelen website, krasloten, advertenties, banners en drukwerk en logistieke trajact regelen. Resultaten van de enquete uitwerken en Survey ontwikkelen en aan de deelnemers sturen.
Doel: De campagne zal Kluwer breed uitgezet worden. Nationale ICT Enquete promoten en doelgroep aansporen mee te doen aan de enquete en n.a.w. gegevens achter te laten waarmee mooie prijzen te winnen zijn.

Referentie klant:
AFAS

HZC

Opdrachtgever: HZC
Uitgave: Jubileum Magazine HZC

Opdracht: Vervaardigen en coördinatie van alle werkzaamheden betreffende het Jubileum Magazine
Doel: 60 Jaar HZC belichten

Referentie: Vakvereniging Het Zwarte Corps heeft sinds jaren het management van zijn vakbondsmagazine “De Machinist” aan de zorgen toevertrouwd van QuaMedia. Monique Vreeswijk, de dynamische motor achter dit ambitieuze en succesvolle bedrijf kenden wij al toen zij voor ons primair de advertentie-acquisitie deed en daarnaast de opmaak. Omdat het uitgeven van een magazine in al haar facetten niet onze core-business is zijn wij erg blij met deze samenwerking.
Onder haar handen heeft ons blad een spectaculaire restyling doorgemaakt en is de omvang én omzet van ons maandelijks verschijnend magazine sterk toegenomen. Daarnaast heeft zij de gehele huisstijl van HZC aangepakt, van de algemene brochure, tot de jaarlijkse agenda, ledenpas en advertenties. De “stille kracht” van QuaMedia is de gave om op professionele wijze onze marketing communicatie ter hand te nemen met behoud van onze eigen identiteit en onafhankelijkheid.

-Coen Belderink Hoofd facilitaire diensten-
HZC

Le marche Hollandaise

Opdrachtgever: Kluwer diverse Businessunits
Uitgave: IT Executive

Opdracht: Voor het evenement Le marche Hollandaise in Cannes ontwikkelen van advertenties, banners, VIP kaarten, parasols
Doel: Aankondiging en aankleding van het evenement Le marche Hollandaise in Cannes

Referentie klant:
Le marche Hollandaise