Kluwer IT Executive
Opdrachtgever: Kluwer
Uitgave: IT Executive
Opdracht: Versterk de huisstijl van de nieuwe uitgave IT Executive doormiddel van diverse reclameobjecten en de uitwerking van brochures en advertenties.
Doel: een herkenbaar beeldmerk verkrijgen
Referentie klant: De introductie van het nieuwe it-magazine van Kluwer, IT Executive, hebben wij in eerste instantie door een groot communicatiebureau laten begeleiden. Tijdens het proces merk je dat het grootste gedeelte van de input toch intern geleverd wordt. Natuurlijk hebben wij geprofiteerd van de kennis en kunde van dit bureau, maar voor het vervolg hebben wij toch snel gekozen voor een bureau dat begrijpt waar onze wensen en mogelijkheden liggen. Door eerdere ervaringen met QuaMedia was de keuze snel gemaakt. Tijdens de verdere introductie van IT Executive heeft dit bureau ons niet teleurgesteld. Met het produceren van brochures, promotiemateriaal, enz. zijn zij alle creatieve afspraken binnen de gestelde budgetten nagekomen. En met resultaat. IT Executive groeit mede dankzij de inspanningen van QuaMedia.
- Erik van Heest, Senior Account Manager IT Executive -
Uitgave: IT Executive
Opdracht: Versterk de huisstijl van de nieuwe uitgave IT Executive doormiddel van diverse reclameobjecten en de uitwerking van brochures en advertenties.
Doel: een herkenbaar beeldmerk verkrijgen
Referentie klant: De introductie van het nieuwe it-magazine van Kluwer, IT Executive, hebben wij in eerste instantie door een groot communicatiebureau laten begeleiden. Tijdens het proces merk je dat het grootste gedeelte van de input toch intern geleverd wordt. Natuurlijk hebben wij geprofiteerd van de kennis en kunde van dit bureau, maar voor het vervolg hebben wij toch snel gekozen voor een bureau dat begrijpt waar onze wensen en mogelijkheden liggen. Door eerdere ervaringen met QuaMedia was de keuze snel gemaakt. Tijdens de verdere introductie van IT Executive heeft dit bureau ons niet teleurgesteld. Met het produceren van brochures, promotiemateriaal, enz. zijn zij alle creatieve afspraken binnen de gestelde budgetten nagekomen. En met resultaat. IT Executive groeit mede dankzij de inspanningen van QuaMedia.
- Erik van Heest, Senior Account Manager IT Executive -

Wegwijzer
Opdrachtgever: Sdu Uitgevers
Uitgave: Wegwijzers
Opdracht: In opdracht van Sdu Uitgevers een concept bedacht voor het nieuw leven inblazen van de rubrieksadvertentie pagina’s van de Cobouw en Materieelkrant. Er is een nieuw uiterlijk aan de pagina’s gegeven en de rubrieken openen met herkenbare sjablonen. Een verkoopkant met een voorbeeldpagina en advertentiemogelijkheden en prijzen brengt de nieuwe pagina’s onder de aandacht bij de adverteerders.
Doel: Adverteerders met kleinere budgetten binden en advertentiemogelijkheden uitbreiden.
Uitgave: Wegwijzers
Opdracht: In opdracht van Sdu Uitgevers een concept bedacht voor het nieuw leven inblazen van de rubrieksadvertentie pagina’s van de Cobouw en Materieelkrant. Er is een nieuw uiterlijk aan de pagina’s gegeven en de rubrieken openen met herkenbare sjablonen. Een verkoopkant met een voorbeeldpagina en advertentiemogelijkheden en prijzen brengt de nieuwe pagina’s onder de aandacht bij de adverteerders.
Doel: Adverteerders met kleinere budgetten binden en advertentiemogelijkheden uitbreiden.

HZC
Opdrachtgever: Vakvereniging Het Zwarte Corps
Uitgave: Huisstijl HZC
Opdracht: Restylen logo en huisstijl
Doel: Ontwikkelen van een multifuncioneel logo dat krachtig en stoer is en voor meerdere doeleinden bruikbaar. Ook op grotere media moet het logo leesbaar blijven.
Referentie klant: Vakvereniging Het Zwarte Corps heeft sinds twee jaar het management van zijn vakbondsmagazine “De Machinist” aan de zorgen toevertrouwd van QuaMedia. Monique Vreeswijk, de dynamische motor achter dit ambitieuze en succesvolle bedrijf kenden wij al toen zij voor ons primair de advertentie-acquisitie deed en daarnaast de opmaak. Omdat het uitgeven van een magazine in al haar facetten niet onze core-business is zijn wij erg blij met deze samenwerking. Onder haar handen heeft ons blad een spectaculaire restyling doorgemaakt en is de omvang én omzet van ons maandelijks verschijnend magazine sterk toegenomen. De “stille kracht” van QuaMedia is de gave om op professionele wijze het management van ons magazine ter hand te nemen met behoud van onze eigen identiteit en onafhankelijkheid.
-Coen Belderink Hoofd facilitaire diensten-
Uitgave: Huisstijl HZC
Opdracht: Restylen logo en huisstijl
Doel: Ontwikkelen van een multifuncioneel logo dat krachtig en stoer is en voor meerdere doeleinden bruikbaar. Ook op grotere media moet het logo leesbaar blijven.
Referentie klant: Vakvereniging Het Zwarte Corps heeft sinds twee jaar het management van zijn vakbondsmagazine “De Machinist” aan de zorgen toevertrouwd van QuaMedia. Monique Vreeswijk, de dynamische motor achter dit ambitieuze en succesvolle bedrijf kenden wij al toen zij voor ons primair de advertentie-acquisitie deed en daarnaast de opmaak. Omdat het uitgeven van een magazine in al haar facetten niet onze core-business is zijn wij erg blij met deze samenwerking. Onder haar handen heeft ons blad een spectaculaire restyling doorgemaakt en is de omvang én omzet van ons maandelijks verschijnend magazine sterk toegenomen. De “stille kracht” van QuaMedia is de gave om op professionele wijze het management van ons magazine ter hand te nemen met behoud van onze eigen identiteit en onafhankelijkheid.
-Coen Belderink Hoofd facilitaire diensten-

De Machinist
Opdrachtgever: HZC
Uitgave: De Machinist
Opdracht: Bladmanagement & Acquisitie Vakblad
Doel: Soepele totstandkoming van de uitgave, verminderen van de druk op de organisatie, verbeteren van imago door restyling, meer omzet genereren. QuaMedia verzorgt naast het bladmanagement ook de advertentieverkoop/ acquisitie. De Machinist verschijnt elf keer per jaar in een oplage van bijna 13.000 exemplaren. Er is in de loop der jaren veel tijd geïnvesteerd in het opbouwen van een goede relatie met de adverteerders van de uitgave en aan een goede prijs kwaliteit verhouding. De adverteerders krijgen waar voor hun geld en moeten het gevoel overhouden dat het budget goed is besteed. Dat heeft geresulteerd in een verdubbeling van het volume van het aantal pagina’s van de uitgave, een verdubbeling van de advertentie inkomsten, restyling van de uitgave en besparing op drukwerkkosten.
Referentie klant:
Uitgave: De Machinist
Opdracht: Bladmanagement & Acquisitie Vakblad
Doel: Soepele totstandkoming van de uitgave, verminderen van de druk op de organisatie, verbeteren van imago door restyling, meer omzet genereren. QuaMedia verzorgt naast het bladmanagement ook de advertentieverkoop/ acquisitie. De Machinist verschijnt elf keer per jaar in een oplage van bijna 13.000 exemplaren. Er is in de loop der jaren veel tijd geïnvesteerd in het opbouwen van een goede relatie met de adverteerders van de uitgave en aan een goede prijs kwaliteit verhouding. De adverteerders krijgen waar voor hun geld en moeten het gevoel overhouden dat het budget goed is besteed. Dat heeft geresulteerd in een verdubbeling van het volume van het aantal pagina’s van de uitgave, een verdubbeling van de advertentie inkomsten, restyling van de uitgave en besparing op drukwerkkosten.
Referentie klant:

Buildsight b.v.
Opdrachtgever: Buildsight b.v.
Producten: Brochures, Cd’s, Omslagmappen
Opdracht: Uitwerken van diverse soorten reclame uitingen zoals brochures, advertenties, omslagmappen, cd en cdomslagmap.
Doel: Doormiddel van nieuw huisstijl herkenbaarheid vergroten en Internationale karakter van de organisatie meer tot uiting brengen.
Referentie klant: Voor Buildsight b.v. is Quamedia de perfecte partner voor het uitwerken van creatieve ideeen. Quamedia denkt mee over het effectief en efficiënt omzetten van onze totale communicatiestrategie.
- Milou Henkelman Marketing & Communicatie -
Producten: Brochures, Cd’s, Omslagmappen
Opdracht: Uitwerken van diverse soorten reclame uitingen zoals brochures, advertenties, omslagmappen, cd en cdomslagmap.
Doel: Doormiddel van nieuw huisstijl herkenbaarheid vergroten en Internationale karakter van de organisatie meer tot uiting brengen.
Referentie klant: Voor Buildsight b.v. is Quamedia de perfecte partner voor het uitwerken van creatieve ideeen. Quamedia denkt mee over het effectief en efficiënt omzetten van onze totale communicatiestrategie.
- Milou Henkelman Marketing & Communicatie -

Wynmalen & Hausmann
Opdrachtgever: Wynmalen & Hausmann
Producten: Advertenties, Vlaggen en Zeildoeken
Opdracht: Nieuwe uitstraling creeeren voor buitenreclame objecten zoals zeildoeken, vlaggen bannieren en beachflags en restyling doorvoeren voor advertenties.
Doel: Meer opvallen tussen andere advertenties en huisstijl versterken.
Referentie klant: Met Quamedia hebben we een bedrijf gevonden dat maar een half woord nodig heeft. Door de ervaring in deze markt weten ze al geen ander wat een bedrijf als W&H drijft en hoe we onze Passie voor mens en machine vertaald willen hebben. Flexibel, gas geven wanneer nodig en pro-actief, werkt gewoon super.
-G. Johan Broekhuizen, Interim Marketeer, W&H Import BV.-
Producten: Advertenties, Vlaggen en Zeildoeken
Opdracht: Nieuwe uitstraling creeeren voor buitenreclame objecten zoals zeildoeken, vlaggen bannieren en beachflags en restyling doorvoeren voor advertenties.
Doel: Meer opvallen tussen andere advertenties en huisstijl versterken.
Referentie klant: Met Quamedia hebben we een bedrijf gevonden dat maar een half woord nodig heeft. Door de ervaring in deze markt weten ze al geen ander wat een bedrijf als W&H drijft en hoe we onze Passie voor mens en machine vertaald willen hebben. Flexibel, gas geven wanneer nodig en pro-actief, werkt gewoon super.
-G. Johan Broekhuizen, Interim Marketeer, W&H Import BV.-

Grand Slam Darts Magazine
Opdrachtgever: Eigen productie
Uitgave: Grand Slam Darts Magazine
Opdracht: Glossy Darts Magazine op de markt brengen
Doel: Grand Slam Darts Magazine is een initiatief van Monique Vreeswijk van QuaMedia. Het glossy Darts Magazine verscheen rondom de grote Internationale Darts toernooien en is met de medewerking van Raymond van Barneveld en zijn toenmalige manager Ad Schoofs in de markt gezet. Alle benodigde werkzaamheden zoals bladconcept bedenken, opzetten redactie, uitzetten vormgeving, drukwerk het in de markt zetten van de uitgave, abonnementen verkoop, administratie, pr en acquisitie zijn door QuaMedia verzorgt totdat het magazine uiteindelijk verkocht is aan een uitgeverij.
Uitgave: Grand Slam Darts Magazine
Opdracht: Glossy Darts Magazine op de markt brengen
Doel: Grand Slam Darts Magazine is een initiatief van Monique Vreeswijk van QuaMedia. Het glossy Darts Magazine verscheen rondom de grote Internationale Darts toernooien en is met de medewerking van Raymond van Barneveld en zijn toenmalige manager Ad Schoofs in de markt gezet. Alle benodigde werkzaamheden zoals bladconcept bedenken, opzetten redactie, uitzetten vormgeving, drukwerk het in de markt zetten van de uitgave, abonnementen verkoop, administratie, pr en acquisitie zijn door QuaMedia verzorgt totdat het magazine uiteindelijk verkocht is aan een uitgeverij.

Jubileum Magazine HZC
Opdrachtgever: HZC
Uitgave: Jubileum Magazine HZC
Opdracht: Vervaardigen en coördinatie van alle werkzaamheden betreffende het Jubileum Magazine
Doel: 60 Jaar HZC belichten
Referentie: Vakvereniging Het Zwarte Corps heeft sinds twee jaar het management van zijn vakbondsmagazine “De Machinist” aan de zorgen toevertrouwd van QuaMedia. Monique Vreeswijk, de dynamische motor achter dit ambitieuze en succesvolle bedrijf kenden wij al toen zij voor ons primair de advertentie-acquisitie deed en daarnaast de opmaak. Omdat het uitgeven van een magazine in al haar facetten niet onze core-business is zijn wij erg blij met deze samenwerking.
Onder haar handen heeft ons blad een spectaculaire restyling doorgemaakt en is de omvang én omzet van ons maandelijks verschijnend magazine sterk toegenomen.
De “stille kracht” van QuaMedia is de gave om op professionele wijze het management van ons magazine ter hand te nemen met behoud van onze eigen identiteit en onafhankelijkheid.
-Coen Belderink Hoofd facilitaire diensten-
Uitgave: Jubileum Magazine HZC
Opdracht: Vervaardigen en coördinatie van alle werkzaamheden betreffende het Jubileum Magazine
Doel: 60 Jaar HZC belichten
Referentie: Vakvereniging Het Zwarte Corps heeft sinds twee jaar het management van zijn vakbondsmagazine “De Machinist” aan de zorgen toevertrouwd van QuaMedia. Monique Vreeswijk, de dynamische motor achter dit ambitieuze en succesvolle bedrijf kenden wij al toen zij voor ons primair de advertentie-acquisitie deed en daarnaast de opmaak. Omdat het uitgeven van een magazine in al haar facetten niet onze core-business is zijn wij erg blij met deze samenwerking.
Onder haar handen heeft ons blad een spectaculaire restyling doorgemaakt en is de omvang én omzet van ons maandelijks verschijnend magazine sterk toegenomen.
De “stille kracht” van QuaMedia is de gave om op professionele wijze het management van ons magazine ter hand te nemen met behoud van onze eigen identiteit en onafhankelijkheid.
-Coen Belderink Hoofd facilitaire diensten-

Ahoy
Opdrachtgever: Ahoy
Uitgave: Infratech 2007 dagbulletin
Opdracht: Dagelijks communicatiemedium voor de beurs ontwikkelen en met advertentieinkomsten de kosten drukken.
Doel: In opdracht van Ahoy wodt vier dagen lang voor, tijdens en na de Vakbeurs Infratech 2007 een nieuwsbrief gemaakt. Vooraf zijn door Quamedia een aantal advertentieblokken verkocht in de Nieuwsbrieven waarmee een deel van de kosten zijn terug verdiend. Redactie en fotografie zijn door QuaMedia ingezet en de dagelijkse Nieuwsbrief gaat iedere avond naar de drukker en de volgende ochtend is de nieuwsbrief weer klaar om aan de exposanten uitgedeeld te worden.
Uitgave: Infratech 2007 dagbulletin
Opdracht: Dagelijks communicatiemedium voor de beurs ontwikkelen en met advertentieinkomsten de kosten drukken.
Doel: In opdracht van Ahoy wodt vier dagen lang voor, tijdens en na de Vakbeurs Infratech 2007 een nieuwsbrief gemaakt. Vooraf zijn door Quamedia een aantal advertentieblokken verkocht in de Nieuwsbrieven waarmee een deel van de kosten zijn terug verdiend. Redactie en fotografie zijn door QuaMedia ingezet en de dagelijkse Nieuwsbrief gaat iedere avond naar de drukker en de volgende ochtend is de nieuwsbrief weer klaar om aan de exposanten uitgedeeld te worden.

Zorggroep waterweg noord
Opdrachtgever: ZWN
Uitgave: DrieMaasStede
Opdracht: Maken van een Jubileummagazine en financieren met advertentieopbrengsten.
Uitgave: DrieMaasStede
Opdracht: Maken van een Jubileummagazine en financieren met advertentieopbrengsten.

Vlietland Ziekenhuis
Opdrachtgever: Vlietland Ziekenhuis
Uitgave: Nieuwbouw magazine
Opdracht: Maken van een Nieuwbouwmagazine en financieren met advertentieopbrengsten.
Uitgave: Nieuwbouw magazine
Opdracht: Maken van een Nieuwbouwmagazine en financieren met advertentieopbrengsten.

Zorgcentrum de Wetering
Opdrachtgever: Zorggroep Waterweg Noord
Uitgave: 40 jaar zorgcentrum
Opdracht: Maken van een Jubileummagazine en financieren met advertentieopbrengsten.
Uitgave: 40 jaar zorgcentrum
Opdracht: Maken van een Jubileummagazine en financieren met advertentieopbrengsten.

Westland AV group
Opdrachtgever: AV group
Uitgave: Verhuis Magazine
Opdracht: Maken van een Verhuismagazine en financieren met advertentieopbrengsten.
Uitgave: Verhuis Magazine
Opdracht: Maken van een Verhuismagazine en financieren met advertentieopbrengsten.

TM Tectrade Relatie magazine
Opdrachtgever: Tectrade
Uitgave: T.M.
Opdracht: Ontwikkel een relatiemagazine dat periodiek gaat veschijnen voor Tectrade.
Doel: Doelgroep bekend maken met het ontwikkelingen van Tectrade en bedrijf en de mogelijkheden in beeld brengen middels cases en gesprekken met klanten.
Referentie van de klant:
Uitgave: T.M.
Opdracht: Ontwikkel een relatiemagazine dat periodiek gaat veschijnen voor Tectrade.
Doel: Doelgroep bekend maken met het ontwikkelingen van Tectrade en bedrijf en de mogelijkheden in beeld brengen middels cases en gesprekken met klanten.
Referentie van de klant:

People in Business relatiemagazine
Opdrachtgever: XLence
Uitgave: People in Business
Opdracht: Ontwikkel een relatiemagazine dat periodiek gaat veschijnen voor XLence.
Doel: Doelgroep bekend maken met het bedrijf en de mogelijkheden van XLence doormiddel van referentiecases en medewerkers in beeld.
Referentie van de klant:
Uitgave: People in Business
Opdracht: Ontwikkel een relatiemagazine dat periodiek gaat veschijnen voor XLence.
Doel: Doelgroep bekend maken met het bedrijf en de mogelijkheden van XLence doormiddel van referentiecases en medewerkers in beeld.
Referentie van de klant:

KLuwer Safety & Fashion Inspire
Opdrachtgever: Kluwer diverse Businessunits
Uitgave: diverse
Opdracht: Salesbrochures ontwikkelen voor diverse uitgaven van Kluwer
Doel: Doelgroep informeren over advertentiemogelijkheden, tarieven en andere verkoopoinformatie
Referentie klant:
Uitgave: diverse
Opdracht: Salesbrochures ontwikkelen voor diverse uitgaven van Kluwer
Doel: Doelgroep informeren over advertentiemogelijkheden, tarieven en andere verkoopoinformatie
Referentie klant:

ICT Office
Opdrachtgever: ICT Office
UItgave: ICT marktmonior, ICT, Dutch ICT Market 2010, ICT Milieumonitor 2010, ICT Office Voorwaarden
Opdracht: Vormgeving van de diverse Monitorboekjes
Doel:
Referentie klant:
UItgave: ICT marktmonior, ICT, Dutch ICT Market 2010, ICT Milieumonitor 2010, ICT Office Voorwaarden
Opdracht: Vormgeving van de diverse Monitorboekjes
Doel:
Referentie klant:

Hitachi
Opdrachtgever: Hitachi
UItgave: Advertentie Sterrenservice
Opdracht: Ontwikkel een advertentie voor het product Sterrenservice
Doel: Sterrenservice van Hitachi onder de aandacht brengen bij d edoelgroep
Referentie klant:
UItgave: Advertentie Sterrenservice
Opdracht: Ontwikkel een advertentie voor het product Sterrenservice
Doel: Sterrenservice van Hitachi onder de aandacht brengen bij d edoelgroep
Referentie klant:

KLuwer Acco Uitnodiging
Opdrachtgever: Kluwer diverse Businessunits
Uitgave: diverse
Opdracht: Salesbrochures ontwikkelen voor diverse uitgaven van Kluwer
Doel: Doelgroep informeren over advertentiemogelijkheden, tarieven en andere verkoopoinformatie
Referentie klant:
Uitgave: diverse
Opdracht: Salesbrochures ontwikkelen voor diverse uitgaven van Kluwer
Doel: Doelgroep informeren over advertentiemogelijkheden, tarieven en andere verkoopoinformatie
Referentie klant:

kluwer ITXPO
Opdrachtgever: Kluwer diverse Businessunits
Uitgave: diverse
Opdracht: Salesbrochures ontwikkelen voor diverse uitgaven van Kluwer
Doel: Doelgroep informeren over advertentiemogelijkheden, tarieven en andere verkoopoinformatie
Referentie klant:
Uitgave: diverse
Opdracht: Salesbrochures ontwikkelen voor diverse uitgaven van Kluwer
Doel: Doelgroep informeren over advertentiemogelijkheden, tarieven en andere verkoopoinformatie
Referentie klant:

Kluwer Binnenlands Bestuur
Opdrachtgever: Kluwer diverse Businessunits
Uitgave: diverse
Opdracht: Salesbrochures ontwikkelen voor diverse uitgaven van Kluwer
Doel: Doelgroep informeren over advertentiemogelijkheden, tarieven en andere verkoopoinformatie
Referentie klant:
Uitgave: diverse
Opdracht: Salesbrochures ontwikkelen voor diverse uitgaven van Kluwer
Doel: Doelgroep informeren over advertentiemogelijkheden, tarieven en andere verkoopoinformatie
Referentie klant:

Kluwer ARBO
Opdrachtgever: Kluwer diverse Businessunits
Uitgave: diverse
Opdracht: Salesbrochures ontwikkelen voor diverse uitgaven van Kluwer
Doel: Doelgroep informeren over advertentiemogelijkheden, tarieven en andere verkoopoinformatie
Referentie klant:
Uitgave: diverse
Opdracht: Salesbrochures ontwikkelen voor diverse uitgaven van Kluwer
Doel: Doelgroep informeren over advertentiemogelijkheden, tarieven en andere verkoopoinformatie
Referentie klant:

Kluwer Bouwformatie
Opdrachtgever: Kluwer diverse Businessunits
Uitgave: diverse
Opdracht: Salesbrochures ontwikkelen voor diverse uitgaven van Kluwer
Doel: Doelgroep informeren over advertentiemogelijkheden, tarieven en andere verkoopoinformatie
Referentie klant:
Uitgave: diverse
Opdracht: Salesbrochures ontwikkelen voor diverse uitgaven van Kluwer
Doel: Doelgroep informeren over advertentiemogelijkheden, tarieven en andere verkoopoinformatie
Referentie klant:

Manitowoc
Opdrachtgever: Manitowoc
Uitgave: Productflyer
Opdracht: Overzichtelijke flyer ontwikkelen voor bepaalde producten van manitowoc
Doel: Doelgroep informeren over product
Referentie klant:
Uitgave: Productflyer
Opdracht: Overzichtelijke flyer ontwikkelen voor bepaalde producten van manitowoc
Doel: Doelgroep informeren over product
Referentie klant:

NOIV
Opdrachtgever: NOIV
Uitgave: NOIV
Opdracht: Ontwikkel een magazine voor NOIV
Doel: Informatievoorzining doelgroep
Referentie klant:
Uitgave: NOIV
Opdracht: Ontwikkel een magazine voor NOIV
Doel: Informatievoorzining doelgroep
Referentie klant:

SLTN
Opdrachtgever: SLTN
Uitgave: diverse
Opdracht: Diverse communicatiemiddelen van SLTN ontwikkelen
Doel: Huisstijl aanmaken en bijhouden
Referentie klant:
Uitgave: diverse
Opdracht: Diverse communicatiemiddelen van SLTN ontwikkelen
Doel: Huisstijl aanmaken en bijhouden
Referentie klant:

AFAS
Opdrachtgever: AFAS
Uitgave: Nationale ICT Enquete
Opdracht: Ontwikkelen website, krasloten, advertenties, banners en drukwerk en logistieke trajact regelen. Resultaten van de enquete uitwerken en Survey ontwikkelen en aan de deelnemers sturen.
Doel: De campagne zal Kluwer breed uitgezet worden. Nationale ICT Enquete promoten en doelgroep aansporen mee te doen aan de enquete en n.a.w. gegevens achter te laten waarmee mooie prijzen te winnen zijn.
Referentie klant:
Uitgave: Nationale ICT Enquete
Opdracht: Ontwikkelen website, krasloten, advertenties, banners en drukwerk en logistieke trajact regelen. Resultaten van de enquete uitwerken en Survey ontwikkelen en aan de deelnemers sturen.
Doel: De campagne zal Kluwer breed uitgezet worden. Nationale ICT Enquete promoten en doelgroep aansporen mee te doen aan de enquete en n.a.w. gegevens achter te laten waarmee mooie prijzen te winnen zijn.
Referentie klant:

AFAS
Opdrachtgever: AFAS
Uitgave: Nationale ICT Enquete
Opdracht: Ontwikkelen website, krasloten, advertenties, banners en drukwerk en logistieke trajact regelen. Resultaten van de enquete uitwerken en Survey ontwikkelen en aan de deelnemers sturen.
Doel: De campagne zal Kluwer breed uitgezet worden. Nationale ICT Enquete promoten en doelgroep aansporen mee te doen aan de enquete en n.a.w. gegevens achter te laten waarmee mooie prijzen te winnen zijn.
Referentie klant:
Uitgave: Nationale ICT Enquete
Opdracht: Ontwikkelen website, krasloten, advertenties, banners en drukwerk en logistieke trajact regelen. Resultaten van de enquete uitwerken en Survey ontwikkelen en aan de deelnemers sturen.
Doel: De campagne zal Kluwer breed uitgezet worden. Nationale ICT Enquete promoten en doelgroep aansporen mee te doen aan de enquete en n.a.w. gegevens achter te laten waarmee mooie prijzen te winnen zijn.
Referentie klant:

HZC
Opdrachtgever: HZC
Uitgave: Jubileum Magazine HZC
Opdracht: Vervaardigen en coördinatie van alle werkzaamheden betreffende het Jubileum Magazine
Doel: 60 Jaar HZC belichten
Referentie: Vakvereniging Het Zwarte Corps heeft sinds jaren het management van zijn vakbondsmagazine “De Machinist” aan de zorgen toevertrouwd van QuaMedia. Monique Vreeswijk, de dynamische motor achter dit ambitieuze en succesvolle bedrijf kenden wij al toen zij voor ons primair de advertentie-acquisitie deed en daarnaast de opmaak. Omdat het uitgeven van een magazine in al haar facetten niet onze core-business is zijn wij erg blij met deze samenwerking.
Onder haar handen heeft ons blad een spectaculaire restyling doorgemaakt en is de omvang én omzet van ons maandelijks verschijnend magazine sterk toegenomen. Daarnaast heeft zij de gehele huisstijl van HZC aangepakt, van de algemene brochure, tot de jaarlijkse agenda, ledenpas en advertenties. De “stille kracht” van QuaMedia is de gave om op professionele wijze onze marketing communicatie ter hand te nemen met behoud van onze eigen identiteit en onafhankelijkheid.
-Coen Belderink Hoofd facilitaire diensten-
Uitgave: Jubileum Magazine HZC
Opdracht: Vervaardigen en coördinatie van alle werkzaamheden betreffende het Jubileum Magazine
Doel: 60 Jaar HZC belichten
Referentie: Vakvereniging Het Zwarte Corps heeft sinds jaren het management van zijn vakbondsmagazine “De Machinist” aan de zorgen toevertrouwd van QuaMedia. Monique Vreeswijk, de dynamische motor achter dit ambitieuze en succesvolle bedrijf kenden wij al toen zij voor ons primair de advertentie-acquisitie deed en daarnaast de opmaak. Omdat het uitgeven van een magazine in al haar facetten niet onze core-business is zijn wij erg blij met deze samenwerking.
Onder haar handen heeft ons blad een spectaculaire restyling doorgemaakt en is de omvang én omzet van ons maandelijks verschijnend magazine sterk toegenomen. Daarnaast heeft zij de gehele huisstijl van HZC aangepakt, van de algemene brochure, tot de jaarlijkse agenda, ledenpas en advertenties. De “stille kracht” van QuaMedia is de gave om op professionele wijze onze marketing communicatie ter hand te nemen met behoud van onze eigen identiteit en onafhankelijkheid.
-Coen Belderink Hoofd facilitaire diensten-

Le marche Hollandaise
Opdrachtgever: Kluwer diverse Businessunits
Uitgave: IT Executive
Opdracht: Voor het evenement Le marche Hollandaise in Cannes ontwikkelen van advertenties, banners, VIP kaarten, parasols
Doel: Aankondiging en aankleding van het evenement Le marche Hollandaise in Cannes
Referentie klant:
Uitgave: IT Executive
Opdracht: Voor het evenement Le marche Hollandaise in Cannes ontwikkelen van advertenties, banners, VIP kaarten, parasols
Doel: Aankondiging en aankleding van het evenement Le marche Hollandaise in Cannes
Referentie klant:

GEO Business
Opdrachtgever: GEO Business
Uitgave: Monitor 2010
Opdracht: Ontwikkelen en uitvoeren van de GEO Business marktmonitor
Doel: Informatievoorziening branche
Referentie klant:
Uitgave: Monitor 2010
Opdracht: Ontwikkelen en uitvoeren van de GEO Business marktmonitor
Doel: Informatievoorziening branche
Referentie klant:
